QuakeWorld/Quake TeamFortress Map Northern Citadel v 1.2 by Night Hunter aka [sd] hunter http://clan.sd.ru e-mail: hunter@sd.ru ------------------------ Standart capture the flag map for TeamFortress. Take an enemy flag and bring it on your tower. The front entrance is protected by a laser shield. Protection removes all armor at the enemy players. To deactivate a shield use detpak under the control button. Include protection back can only the engineer (use spanner for button). The status of a shield is reflected by lamps in a tower (lasers are not cleaned!) Press the button in an enemy tower, it will open an additional way to a hall, for your teammates. Shoot at a underwater lattice what to open a waterway. Стандартная ТФ-карта с двумя флагами. Возьмите вражеский флаг и принесите его на вашу башню. Главный вход защищен лазерным щитом. Защита отбирает весь армор у врага. Отключить щит можно детпаком, установленным под кнопку его управления. Включить защиту обратно может только инженер (ударив спаннером по кнопке). Статус щита отращается лампочками на башне (сами лазеры не убираются!) Нажатие кнопки во вражеской башне, откроет дополнительный путь к флагу, для ваших товарищей. Стреляйте в решетку, что бы открыть водный путь. ------------------------ New in v 1.2: Old flagroom is now the main hall. New flagroom is behind it. Ramps in a hall (and flagroom) are made little bit more widely. Added the protective shield on front entrances in a tower from a court yard. Loopholes in the main hall do not open any more (it has increased fps inside). Triggers with helps (on outputs from rooms, buttons, doors, ect.) are added. The rocks now as rocks (instead of on walls with a texture of rocks :)). The form of all lamps is replaced with more modern (and ergonomic). A number of fine architectural and decorative improvements is made. Новое в v 1.2: Старый флагрум - это теперь главный зал. Новый флагрум находится за ним. Пандусы в зале (и флагруме) сделаны немного пошире. Сделан защитный лазерный щит на главных входах в башню со двора. Бойницы в главном зале больше не открываются (это увеличило fps внутри). Добавлены триггеры с хелпами (на выходы из нычек, кнопки, двери и пр.). Сделаны скалы, похожие на скалы (а не на стены с текстурой скал :)) Форма всех светильников заменена на более современную (и эргономичную). Сделан ряд мелких архитектурых и декоративных улучшений. ------------------------ New in v 1.1: Flagroom is increased and the main entrance is changed. Pass inside of base from top respawn room is made. Health of a lattice and a delay at the button is increased. Illumination of corridors inside base is a little changed. Illumination is made color (added .lit file). Fine decorative changes in the street. Новое в v 1.1: Увеличен флагрум и изменен основной вход в него. Добавлен проход внутрь базы из верхней рожалки. Увеличено здоровье решетки и задержка у кнопки. Немного изменено освещение коридоров внутри базы. Освещение сделано цветным (добавлен .lit файл). Мелкие декоративные изменения на улице. ------------------------ I used / Я использовал: Worldcraft 1.6a TreeQBSP v2.02, Light 1.41, Vis v2.30 by Bengt Jardrup hmap2 by LordHavoc and Vic ------------------------ 27.11.2006