QuakeWorld/Quake TeamFortress Map First Trial v 3.0 by Night Hunter aka [sd] hunter http://clan.sd.ru e-mail: hunter@sd.ru ------------------------ Small standart capture the flag map for TeamFortress. Find an enemy flag and bring it on a balcony of your base. You can make additional pass on enemy base: Having put a detpak in water you will open the underwater tunnel. Having put a detpak in the tunnel you will blow up an enemy toilet :). Engineer can repair the toilet by means of the button(s) and spanner. After activation the button(s) will not work in current of 3 minutes. Небольшая стандартная ТФ-карта с двумя флагами. Найдите вражеский флаг и принесите его на балкон вашей базы. Вы можете сделать дополнительный проход на вражескую базу: Установив детпак в воде вы откроете подводный туннель. Установив детпак в туннеле вы взорвете вражеский туалет :). Инженер может починить свой туалет при помощи кнопки и спаннера. После активации кнопка не будет работать в течении 3 минут. ------------------------ First Trial was the first tf map which I have made (see its name). It was on New Year's holidays in 2003. Later almost 3 years I have decided to make the new version of this map. All (architecture, textures, illumination) were is strongly changed. Some original elements were added... I think, now game on this map will be more pleasant and interesting. First Trial был самой первой тф-картой, которую я сделал (см. ее название). Это было на новогодные праздники в 2003 году. Спустя почти 3 года я решил сделать новую версию этой карты. Всё (архитектура, текстуры, освещение) были сильно изменено. Добавились кое-какие оригинальные элементы... Я думаю, теперь игра на этой карте будет более приятной и интересной. ------------------------ At creation of color illumination some shadows became incorrect. I think, it's result of bugs in work hmap2.exe which I used. It not critical bugs, but I yet don't know as them it's possible to correct... При создании цветного освещения некоторые тени получились некорректными. Это результат ошибок в работе hmap2.exe, которую я использовал. Это не критичные ошибки, но я пока не знаю как их можно исправить... ------------------------ I used / Я использовал: Worldcraft 1.6a TreeQBSP v2.02, Light 1.41, Vis v2.30 by Bengt Jardrup hmap2 by LordHavoc and Vic ------------------------ 23.12.2005